loading...
پارک ممنوع
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سایت های کاربردی 0 432 mtmt
بگو "قلبــــــــــــــــــــــــــــــــــــت" کدوم یکیه ؟؟ 193 5891 jengir
پرسش و پاسخ از مدیر 1 543 jengir
★★★★★ چت روم باحاله پارک ممنوع★★★★★ 2880 153928 jengir
بچه هااگه گفتیدکه این عکس کیه؟؟؟؟آشنانیست؟؟؟ 463 11509 jengir
جک درب اتوماتیک و کاربرد و ضرورت استفاده از آن 0 529 fns4565
تصاویر پیاده روی زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان !! 31 3464 asra
مونا لیزا قبل و بعد از آرایش!!!!!!!! 8 1570 asra
قا پسرا شما از چه دخترایی خوشتون میاد ؟(دختر خانما نظر بدید ) 39 2968 asra
شعردختران دم بخت{طنز} 84 3849 ayda1100
اگر نفر قبلیت دلش گرفته باشه حاضری بغلش کنی؟! 37 3175 ayda1100
فـآحـشــہ 17 2206 iranian
وصیت طنز ههههههههههه 12 1360 iranian
» لیست کارهایی که فقط در ایران انجام میشه (طنز جدی!) 21 1532 iranian
دوست داری اسم همسرت چی باشه؟ 88 3889 tqmqnq
معرفی دوستان فیسبوکی 8 1164 kaardan
صندلی داغ با حضورkaardan 41 2212 kaardan
دانلود آلبوم جدید محسن یگانه به نام حباب 22 1390 kaardan
galexy s4 5 800 iranian
ته بد شانسی حتی موقع خود کشی 5 1015 iranian
iranian بازدید : 457 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)
زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن ... میگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ مرکز نخبگان ایران


رفتم بانک پول بگیرم. کارمنده میگه پول رو میبرین؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام وایسم اینجا هر کس رقصید بریزم رو سرش شاباش بدم

یه طوطی گرفتم. فامیلمون اومده میگه طوطیه؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم

رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر. یارو گفت : راحت باشه؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خار داشته باشه

با گل رفتم بیمارستان. نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات...

زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام، بقیش هم آدامس بدین!

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ فوت کن، قطع کن

رفتیم رستوران، میگم 2تا جوجه لطفا. میگه جوجه کباب؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ازین جوجه رنگیا، یه قرمز بدین یه سبز



با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم صف 40 متری نوبتم شده. یارو میگه نون می خوای ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ تا الان قطار بازی می کردیم واگن آخرم بودیم

رفتیم غار علیصدر، به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه؟!
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا

داریم 10 نفری بازی شبکه ای میکنیم. اومده میگه جدی حال میده؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم

پیک پیتزایی میاد در میزنه. یارو میگه پیتزا آووردی؟!؟!؟
میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم آشغالاتونو ببرم

دوستم پاش تو گچه، یارو میگه شکسته؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ پاشو گچ کرده که از شهرداری عوارض نوسازی بگیره

سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون. گفتم مرسی. آقا می گه پیاده می شین؟
می گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم. میگه نمره میخوای؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام

میگم آقا شهید همّت کجاس؟ میگه بزرگراه شهید همّت؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده‌ای رو از نگرانی در بیارم

دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم.
میگه شما سوال داری؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری


اومدم به بابام میگم بابا پول بده، میگه مگه پولات تموم شده؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ با اون یه ذره پول تو جیبی رفتم یه بنز خریدم، بقیشم گذاشتم بانک!
میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ با اون دست فرمونت میخوای پول بنزم بهت بدم لابد؟!!!

میگم شما هم مگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ رو بلدی؟! میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ ! فقط تو بلدی !!!

 


کبوتر اولی : بق بق بقووو

کبوتر دومی : بق بق بقووو؟؟؟؟

کبوتر اولی : پ ن پ قوقولی قوقو !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سلامت
  • فروشگاه اینترنتی تک مارکت
  • بهترین های وبگردی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • دارو گیاهی
  • تاپ کرک
  • رمان می گل
  • رمان افسونگر
  • عاشقان رمان
  • سایت مدل لباس و آرایش
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • عکس جدید بازیگران
  • دانلود كليپ
  • دانلود كلیپ جدید
  • گالری عكس
  • دانلود كليپ روز
  • دانلود كليپ جديد
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • نمونه سوالات و جزوات درسی
  • دانلود كليپ
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ‎ Youtube
  • ****دنیای خنده های من****
  • ♥ بلاگیو ♥ Blogyyo
  • پخش مستفیم پوشاک زنانه
  • بزن لایکو
  • ویوا شاپ
  • blue girls
  • تبادل لينک اتوماتیک و رايگان
  • BIA2FARS
  • BIA2FARS
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • مجله ایران من
  • شارژ ایرانسل و همراه اول
  • سایت تخصصی اکسپریا
  • دانلود بهترین بازی ها با تمام اضافات از
  • .:: استخدام+بازارکار ::.
  • دانلود همه چی
  • رنک فوری- سیستم افزایش بازدید رایگان
  • شبکه اجتماعی و دوستیابی فیس ایران
  • مدل لباس جدید
  • نیازسل
  • Saffron
  • منسوجات عرفان
  • تنهاترین عاشق دلسوخته
  • هنرهای تجسمی
  • جرات داری بیا تو
  • سایت تفریحی و سرگرمی
  • پرتال عکس و سرگرمی ایرانیان
  • جنجال پیکس
  • قفس ساز پرآور
  • باشگاه خنده
  • وبلاگ باحال و تفریحی سرگرمیییییییییی!!!!
  • ★★پاتوق رئالی ها
  • گوناگون
  • به روز ترین وبلاگ موزیک
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم
  • گلد رنک سیستم افزایش آمار
  • پزشک کوچک
  • دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم,
  • love&nefrat
  • Black Vamp!re
  • ساکس رایگان و موزیک های روز
  • .:: عکسهای خفن+عاشقانه ::.
  • عشق من
  • اصحاب و انصارالمهدی (عج)
  • فردا باکس
  • درج آگهی رایگان
  • گروه سرگرمی روزنه
  • تبادل لینک
  • طراحی و سئو بهینه سازی رایگان وبسایت
  • سوشیانت زوارزاده
  • تبلیغات رایگان پارسیان
  • تخصصی ترین سایت بازی
  • کلیک دانلود
  • افزایش بازدید و پیج رنک رایگان
  • افزایش رایگان بازدید و پیج رنک سایت
  • همه فن حریف
  • بزرگترین وب سایت تفریحی
  • .:پرتال تفریحی:.کریستال
  • شادمهر اسطوره جریان ساز
  • سایت پارسی mrmohammad
  • سایت parsu4u
  • فارس موزیک(دانلود موزیک و ویدیو موزیک)
  • تک گراف
  • رازهاي کاميابي
  • عشق من فاطمه
  • ►►گلچین بهترین ها◄◄
  • دل نوشته های یک پر 17 ساله
  • ::: ارتش سایبری پرسپولیس :::
  • البرز پاتوق
  • کد قالب وبلاگ و وبسایت رایگان!!!!!!!!!!!
  • پارک ممنوع
  • ۩۞۩بروزترین مرجع جوک و اس ام اس ۩۞۩
  • 웃 NiCe - pIc 유
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • افزایش بازدید
  • بزرگترین وب سایت الکترونیک
  • دخترونه زرین دشت
  • کدهای جاوا بلاگ وعکس
  • عکسایی ❀☆ که به❀☆ عمرت ندیدی░ ❀☆ ░▒▓███►
  • لذت زیبایی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • *-:عا‎شقانه های دنیای خاموش من:-*‏‎
  • فارسی1 من وتو عشق ممنوع وایزل
  • بچه خر می کنیم
  • مکس گراف
  • مکس گراف
  • ۩۞۩Wow گالری عکس ایروونی Wow ۩۞۩
  • تور كيش
  • جدید ترین موسیقی
  • بروزترین نرم افزارهای روز لینک کنید
  • تورک دانلود
  • سرگرمی تفریحی نیوفان
  • شوتایم سریال
  • بدو دانلود
  • پایگاه تخصصی بازی های آندروید
  • بزرگترین سایت دانلود موزیک
  • شهر هیر
  • خورشید تابان
  • مجله اینترنتی تامهر تو
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا
  • دانلود عرفان
  • دانلودآهنگ
  • تک موزیک 98
  • دانستنی های روز
  • پیچلو
  • متنهای عاشقانه
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • دانلود اهنگ های به روز و جدید
  • پارس پدیا
  • دانلود مقالات دانشجویی
  • جدیدترن اس ام اس ها!
  • :.::فانتزي بوك:fantasybook::.
  • نـــ ـت بــاز
  • پارس پدیا
  • زنجان بلاگ
  • گرافیست
  • خرید پستی
  • فکسی
  • درج آگهی رایگان تبادل لینک
  • فروشگاه اینترنتی ، خرید اینترنتی
  • Air_Music
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش انواع طراحی
  • دانلود رايگان و سرگرمي
  • گالری عکس روژ پیکس
  • مرجع دانلود و سرگرمی
  • دانلود رایگان بیت دست ساز
  • طرحما | سفارش انواع طراحی
  • ▌ ◄ بروزترین مرجع دانلود► ▐
  • دانلود فیلم وسریال با لینک مستقیم
  • عاشقانه + نیم باز لاهیجان و شرق گیلان
  • ماهنامه و طنز نامه اینترنتی شکرستان
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره ی پارک ممنوع چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 318
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4870
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 1,029
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 3,034
  • بازدید ماه : 1,115
  • بازدید سال : 43,193
  • بازدید کلی : 8,524,900
  • برنامه های پیشنهادی

    Internet Explorer 

     

    Opera 

     

    Firefox